Nie chcesz przegapić żadnych postów i chcesz być na bieżąco? Koniecznie dołącz do osób obserwujących nasz blog i zaobserwuj nas.

szablony

kody

instrukcje
Witaj na kreatywnych szablonach! Znajdziesz tu darmowe szablony.
Dopiero zakładasz albo chcesz odświeżyć wygląd swojego bloga i potrzebujesz szablonu? Trafiłeś idealnie. Przejrzyj naszą ofertę, a jeśli nie znajdziesz nic dla siebie, złóż zamówienie lub propozycje na szablon. Pamiętaj jednak aby wcześniej zapoznać się z regulaminem.

coś tam

POMOC

Masz problem z szablonem lub jego instalacją? Zakładka pomoc jest stworzona dla Ciebie. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania to napisz do nas, a my postaramy się rozwiązać twój problem.

DOŁĄCZ DO NAS

Chcesz dołączyć do naszej załogi i wspólnie tworzyć historię szabloniarni? Nic prostszego - wystarczy, że masz trochę czasu, chęci i lubisz robić szablony. Zajrzyj do zakładki nabór i zgłoś się już dziś.

statystyki

odwiedziny

posty

komentarze

0

obserwatorzy

10 mar 2019

-
임팩트 IMFACT - 빛나 The Light Official
Hejka!
Dzisiejszy post troszkę spontanicznie, ponieważ ostatnio chodzi mi po głowie pewien pomysł związany z blogiem, ale od początku. Co u Was? Coś ciekawego wydarzyło się u Was przez ostatnie tygodnie? Niestety robi się coraz chłodniej, zaraz już będzie jesień. Nie lubię tej pory roku, chociaż i tak lepsza ona od zimy! A Wasza jaka jest ulubiona pora roku? Ostatnio poprosiłam Was o sugestie odnośnie piosenek i jak zawsze mnie nie zawiedliście! Dziękuję każdej osóbce, która poświeciła chwilkę i podała jakiś utwór. Jak coś macie, możecie pisać :) Ja polecam gorąco piosenkę z dzisiejszego postu! Jest świetna, a może ktoś ją już zna?
Przechodząc już do wspomnianego na początku pomysłu, zastanawiam się nad założeniem własnej szablonarni, ewentualnie dołączeniem do któreś istniejącej. Czasami mam ochotę zrobić jakiś szablon jednak nie wiem czemu nie lubię publikować ich tutaj. Na osobnej szablonarni mogłabym publikować post nawet z jednym szablonem, więc byłoby to wygodne. Wciąż nie wiem co o tym myśleć, jest to jedynie jakiś plan. Jeśli chcecie pomóc mi podjąć decyzje czy angażować się w ten pomysł to możecie wypełnić ankietę, klikając tutaj. A może jest jakaś duszyczka, która wspólnie chciałaby stworzyć nowy szablonowy blog? Oczywiście wtedy możecie śmiało pisać :)
Dziś nie mam wiele, bo tylko 7 sygnaturek, 2 nagłówki oraz paczkę stocków, a dokładnie roślin. Brakuje mi pomysłów na dodatki, jakie chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście? 
Tyle na dziś, pozdrawiam cieplutko!
stock

1 komentarz:

inne

kolorystyka

Tematyka

Archiwum

zamknij

rodzaj

platforma

autorzy